lördag 4 juni 2011

Undeeeerbaar daag!

Godmorgon
Hade underbar dag igår, vädret var hur varmt som helst, kändes lite som att man var utomlands. På dagen träffade jag och min pojkvän våra vänner, Loan och Shek, som är ett par. Vi gick runt i stan och utforskade marknaden lite grann, gick runt lite grann och sedan åt glass. Vid 6 gick vi hem till lite andra vänner, min vän Mirjam hade bjudit oss hem till de på lite grillning, och till sist vid 9 drog jag, min kille, Loan, Sandra, Shek och Sofia till bion och kollade på Fast5, som var en jätte bra film:)

Idag vet vi inte än vad som kommer hända, vill dra min kille ner till stan igen för att äta Langos. Sedan på kvällen kommer det kanske bli utgång. Men får se vart dagen tar oss.

Vi hörs sen iallfall

Marii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar