måndag 13 juni 2011

Hej igen

Hej igen, det var ett tag sen jag skrev här nyss. Jag var faktiskt inte på humör att skriva, det hade hänt massa den senaste tiden och allt har inte varit bra, men nu ska jag sakta men säkert börja skriva här igen och förhoppningsvis mer än vad jag gjorde innan.

Har kommit tillbaka från jobbet  för någon timma sen, jobbade tillsammans med min bror och min vän Simen. Satt och diskuterade om resor med Simen, hon ska åka till Turkiet  med sin kille och nu är jag ännu mer sugen på att resa. Funderar på att resa till Spanien eller Italien eller något, så nu gäller det att börja jobba ännu mer :) 

Min kille och min vän Loan har också sökt till H&M där jag jobbar, jag hoppas verkligen att de får jobbet så vi alla kan jobba tillsammans och framför allt resa tillsammans ;)




Här var jag i Thailand tillsammans med min familj, min pojkvän Pouria och våra vänner Sheila och Shervin tillsammans med deras familj i december förra året.
Saknar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar