onsdag 3 augusti 2011

10000 år sen!!

Heeeejsan allihoppa

Guud vad länge sen det var jag bloggade, känns verkligen som att det var ett år sen. Tyvärr så har jag inte haft så mycket tillgång att blogga pga att jag hade brist på internet och så måste jag erkänna att jag inte alls lust med det ett tag, har verkligen jobbat ihjäl mig. Men tyvärr så måste jag göra det ifall jag vill tjäna pengar, det ´har faktist varít rätt kul ibland, har fått lära känna nya människor men ibland har det varit mindre kul. Nu har jag iallafall tagit lite ledigt då jag har blivit sjuk, känner mig så utmattad att jag orkar knappt röra mig.

Men nu till de goda nyheterna, äntligen har vi bokat biljetter till Turkiet ( alanyia ). Ska bli hur kul som helst, längtar som fan. Det blir jag och min pojkvän Pouria och sen även våra vänner, Shek och Loan. Det är exakt 21 dagar kvar, dvs 3 veckor och jag räknar ner dagarna, har även gjort klart min reselista som jag alltid skriver innan jag ska resa någonstans.

Och till sist vill jag nämna en sak till som jag är helt glad över, ( inte för att jag ska få det snart eller något men längtar till det ändå ) och det är att jag har hittat bilen som jag vill ha, det är en nissan juke. Måste bara skaffa mig körkortet dvs börja ta kör lektioner, ta risk 1 och risk 2, klara teorin och då är bilen min!

Aja det var det jag ville säga ídag,får hoppas att jag skriver lite oftare.

// Marii

En jätte gammal bild på mig och min kompis Jessy

Min framtida bil!! Must have it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar