onsdag 20 april 2011

Lazy

Hej bloggen
Det har varit ett tag jag skrev något här, men om jag ska vara ärlig så har jag varit jätte lat de senaste dagarna. Är en väldig lat tjej, men har även stor brist på järn så jag blir dubbel så trött än vad jag är. Inget nytt har hänt på sistonde faktiskt, har shoppat lite faktiskt igen, kanske inte är så smart på tanke på att jag inte har så mycket pengar, men när man ser allt som finns kan man inte låta bli. Idag har jag heller inte gjort något speciellt, först blev det lunch i skolan som blev påsk buffé, sedan gick vi till min killses syster Sara. På kvällen blev det en tur till min kille där vi kollade på våra Thailand resa.
Och just nu sitter jag i skolan redo att plugga, yay vad kul ( NOT ).

Want summer now







// M.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar