måndag 18 april 2011

La familia

Godmorgon allihopa :)
Idag hade jag bara tänkt att tillägna bloggen till min familj. För ett år sedan har jag flyttat till Borås från Göteborg för att plugga. Min bror, mamma och min pappa bor fortfarande kvar där, så man kan säga att jag inte alls träffar de lika ofta som jag bruka göra. Det är ju alltid svår att vara ifrån hela sin familj för att vara självständig, men det är ju ett måste. Sedan har jag inte träffat mina släktingar heller på ett tag, har ju mina kusiner, faster och farbröder här. Alla familjer har sina upp och ner stunder, och min familj är inget undantag. Men det jag vill säga är att jag saknar min familj, kusiner, faster och mina farbröder oerhört mycket, och jag älskar de från hela mitt hjärta och att de ska veta att jag aldrig slutar att tänka på de, även om de tror det.

JAG ÄLSKAR ER!! <3



Jag och min bror :)



Min pappa och mamma <3
// M.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar