onsdag 13 april 2011

Trött

Idag är den tredje dagen som jag har jobbat i sträck, ska även jobba imorgon, tror inte jag orkar mer. Måste vakna klockan 5 varje morgon för att vara där sex, och jag är direkt ingen morgon människa. Har börjat få mörka ringar runt ögonen, orkar inte äns fixa mig längre, lägger bara upp håret i tofs, drar på mig kläder som jag hittar i mörkret sen drar jag mig, och som tur är så kör min pojkvän mig till jobbet varje gång:)

Efter jobbet träffade jag min bror som hade kommit från Göteborg till Borås för en intervju tillsammans med sin kompis, sen drog jag och min bror till mc där han bjöd mig på mat. Till sist gick vi ner till H&M där jag köpte två st jumpsuit, en i svart och en som var färgglad och sen hade jag även köpt en jätte söt kjol. Lägger upp bilderna imorgon.

Ha det bra så länge // M.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar