onsdag 1 juni 2011

The cooking dance

Tjenare bloggen
Hur står det till? Fin väder vi har fått idag, inte lika bra som vi hade igår med det är bra nog ;) Tråkigt dag har det faktiskt varit, har bara suttit hemma och inte gjort något (som vanligt). Träffade min hyresvärd och förlängde min kontrakt en vecka till men sedan måste jag tyvärr flytta. Än så länge har jag inte hittat någonstans jag kan bo, så jag hoppas verkligen att det kommer fixa sig. 

Idag ska min vän Jessy stanna en dag till, ska bli kul :) får bli en film kväll idag igen, så jag ser fram emot det, och imorgon blir det jobb igen men det det kommer bli helt okej.

Här bjuder jag lite på något som heter cooking dance, jag och min pojkvän började dansa det hela förmiddagen. Det var kul, prova det också ni där hemma;)

Enjoy


2 kommentarer:

  1. nää ! Jag missade er lilla dans ju haha. hade varit epic att se hihi ^^

    SvaraRadera
  2. hahahaha det vaa verkligen inget å see, såg ut som mongos :P

    SvaraRadera