söndag 1 maj 2011

U can call me crazy

Hej hej
Idag har det varit en tråkig dag, känns som att jag inte har gjort någonting på hela dagen, känner mig så lat. Imorgon ska jag iallafall gå och jobba, har börjat och lära mig och plocka nu, och det innebär att jag får gå runt hela dagen och plocka kläder, det posetiva med det är att jag får gå ungefär en mil varje dag jag jobbar, gratis träning ;)

Nu till de goda nyheterna, jag har bestämt mig att köpa en ipad 2! Yaay längtar som fan till det, får ta och gå till affären och köpa det efter jobbet. Hade tänkt att beställa det från nätet för att kunna skriva mina initialler på den, men jag och min pojkvän orkade inte vänta så länge. Kanske nästa gång jag skriver kommer det bli från min ipad;)

Ha det så bra så länge // Marii


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar