torsdag 19 maj 2011

Do you cry while watching movies?

Hejsan allihopa:)
Har varit seg med skrivandet men åt andra sidan så finns det inte mycket att skriva om just nu. Har jobbat mycket och just nu känner jag mig så utmattad. Ligger i sängen just nu och funderar på att kolla på Glee. Ska dra till stan i morgon i Borås för att ta hand om söta Kevin medans hans mamma och min kille går till skolan, ska bli kul :) sedan ska vi dra och äta på ett sushi ställe.

Nu till dagen fråga:
Gråter du medans du kollar på någon film?
Jag kan säga att jag verkligen är en cry baby, gråter alltid när det visas något sorgligt på tv. Hatar och gråta framför någon annan, känns som att de tycker att jag är bara töntig men ibland kan jag inte hålla mig ;)

Nu ska jag börja och kolla på Glee, ha det så bra så länge.
Godnatt // Marii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar