söndag 15 januari 2012

New year's eve

Hejsan allihopa

Har varit så jätte sugen att gå på bio, kolla på den här filmen " New year's eve ", har hört att det ska vara bra. Men tyvärr så vill ingen gå med mig:(  Det är nog lite dåligt med pengar för alla nu förtiden.

 Filmen handlar om ett par singlar i New York, och hur magisk nyårsafton kan vara.

Hur har eran nyår varit?

Min var jätte roligt, jag och mina vänner gick först till jensens och åt mat. Maten var helt okej, men vi var inte nöjda med personalen. Vi fick maten efter kanske en och en halv timma och sedan fick vi inte någon hjälp för att beställa efterrätt så att det blev för sent. Anyway efter det gick vi till ett ställe som heter vimmel här i Borås, hade hur kul som helst med mina vänner. En lyckad kväll helt enkelt.

Så här såg jag ut på nyår
Kavajen är från hm
Svarta bodie är också från hm
Kjolen är från Thailand
Klockan är en CK märke som jag fick som en present från min ex pojkvän

// Marii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar